صدا و سیمای مرکز قم حامی معلولان استان

مدیر سایت
توسط مدیر سایت
2 دقیقه مطالعه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در دیدار با نمایندگان جامعه معلولان استان بر حمایت رسانه استانی از آنان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم، نمایندگان دفتر فرهنگ معلولین، موسسه حامیان حقوق معلولان، انجمن ضایعات نخائی، کانون نابینایان و انجمن مراکز توانبخشی استان قم در دیدار با حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، به بیان مشکلات، خواسته‌ها و انتظارات خود از رسانه استانی پرداختند.
حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر گفت: وظیفه رسانه خدمت به همه اقشار جامعه به ویژه جامعه معلولین استان می باشد و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند برای بیان خواسته‌ها، مشکلات و معرفی دستاوردها و افراد موفق در حوزه معلولین ارتباط دوسویه‌ای را با رسانه ملی برقرار و اطلاع رسانی نمایند .
مدیرکل مرکز قم افزود: برنامه سازی و تولید اخبار و مستند‌های تلویزیونی در حوزه های مختلف زندگی معلولان و معرفی افراد برتر استان از اولویت های مهم مرکز قم برای فرهنگ سازی جایگاه معلولین درجامعه است.
وی در ادامه تصریح کرد: معلولیت دلیل بر محدودیت نمی‌باشد و این دید باید در جامعه تغییر نمایند و وظیفه همه مسوولان دولتی خدمت به بالندگی، پویایی و نشاط در همه اقشار جامعه می‌باشد.
وی آمادگی مرکز قم را برای دریافت هرگونه پیشنهادات و انتقادات جامعه معلولان از فعالیت های استان درحوزه معلولان و انعکاس آن در رسانه ملی و پخش برنامه های تولیدی ویژه معلولان اعلام کرد.
منبع: سایت صدا و سیمای مرکز قم، 2 بهمن 1396

این مقاله را به اشتراک بگذارید
نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *