فیلم صدای پای من

مدیر سایت
توسط مدیر سایت
2 دقیقه مطالعه

فیلم صدای پای من

محمد نوری
دفتر فرهنگ معلولین، 3 دی 1399

فیلم سینمایی صدای پای من به کارگردانی مهرداد خوشبخت در سال 1389 و 1390 تولید و روی پرده سینما رفت.
مهرداد خوشبخت متولد 1348 در آبادان، فارغ‌التحصیل دوره سینمایی جوان خوزستان است که در عرصه سینما فعال بوده و چندین کار تولید کرده است. در این فیلم، فرشته سرابندی، مهران احمدی، مرتضی زارع، پرهام فلاح و ابوذر فرهادی بازی کردند. دیگر عوامل این فیلم عبارت‌اند از:
نویسنده: بابک کایدان و مهرداد خوشبخت
تهیه‌کننده: جواد نوروز بیگی
موسیقی: آرمان موسی‌پور
فیلم‌بردار: مصطفی احمدیان
این فیلم درباره نوجوانی روستایی به نام دانیال است که با رفتن روی مین یک پای او از دست می‌رود و مجبور شده با پای مصنوعی راه برود. خودش ذاتاً علاقه به ورزش و دوندگی دارد و با تشویق‌های معلمش، شروع به تمرین می‌کند تا بتواند در مسابقات کشوری دو دانش‌آموزان شرکت کند.
بالاخره همراه چند نفر دیگر برای مسابقات انتخاب می‌شود و همراه تیم به تهران می‌رود اما در شب مسابقه، یکی از رقبای او که هم اتاقی او در هتل بوده پای مصنوعی او را در توالت مخفی می‌کند و قسمتی از پا را کلاً برمی‌دارد، اما پا را پیدا می‌کند و در توالت مشغول آماده کردن پای مصنوعی بوده که مربی سر می‌رسد و متوجه پای مصنوعی او شده و مانع شرکت او در مسابقات می‌شوند.
در مسیر رفتن به ورزشگاه یکی از بچه‌ها زمین می‌خورد و پایش آسیب می‌بیند و مربی مجبور می‌شود از دانیال با پای مصنوعی در تیم استفاده کند و بالاخره دانیال نفر اول مسابقه می‌شود.
*.م.ن

برچسب ها:
این مقاله را به اشتراک بگذارید
نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *