نخستین جشنواره هنر درمانی ستاره در بندرعباس

مدیر سایت
توسط مدیر سایت
2 دقیقه مطالعه

معرفی برترین‌های نخستین جشنواره هنر درمانی ستاره در بندرعباس

نخستین جشنواره هنر درمانی ستاره ویژه افراد دارای معلولیت به میزبانی شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش تجارت جنوب آنلاین، آیین اختتامیه نخستین جشنواره هنر درمانی ستاره ویژه افراد دارای معلولیت با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و جمعی از هنرمندان به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد.
این جشنواره با هدف ایجاد رقابت، شور، انگیزه و معرفی توانمندی‌های معلولان در سه بخش موسیقی، نمایش عروسکی و نقاشی برگزار گردید.
دبیر جشنواره هنر درمانی ستاره گفت: در استان ۱۰ پایگاه روستایی هنر درمانی با ۳ هزار نفر عضو فعال که در این جشنواره نفرات برتر این پایگاه ها معرفی شدند.
محمد سایبانی افزود: فراخوان این جشنواره در فروردین ماه منتشر شد و ۳۷۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد ۱۲۰ نفر به جشنواره راه یافتند و آثار این تعداد نیز توسط داوران بازبین بررسی شد و در نهایت ۶۳ اثر در مجموعه سه بخش به مرحله نهایی راه یافت.
گفتنی است جشنواره هنر درمانی ستاره ویژه افراد دارای معلولیت برای نخستین بار با حمایت شرکت پالایش نفت بندرعباس، اداره کل بهزیستی هرمزگان، شهرداری بندرعباس و مؤسسۀ ستاره توانبخش خلیج فارس برگزار شد.

منبع: تجارت جنوب، 29 اردیبهشت 1403

این مقاله را به اشتراک بگذارید