افزایش حدود ۶۰ درصدی بودجه سازمان بهزیستی برای سال ۹۸

مدیر سایت
توسط مدیر سایت
2 دقیقه مطالعه

افزایش حدود ۶۰ درصدی بودجه سازمان بهزیستی

بر اساس لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۹۸، بودجه سازمان بهزیستی کشور حدود ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، بر اساس لایحه بودجه سال آینده که صبح امروز توسط رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، ۴ هزار و ۴۲ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان برای اختصاص به سازمان بهزیستی کشور در نظر گرفته است. این رقم نسبت به بودجه سال گذشته که مبلغ ۲ هزار و ۵۷۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان بوده که حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.
منبع: خبرگزاری تسنیم، ۴ دی ۱۳۹۷

افزایش ۶۰ درصدی بودجه سازمان بهزیستی
بر اساس گزارش خبرگزاری تسنیم بودجه سازمان بهزیستی در سال ۹۸، ۶۰ درصد افزایش یافته است. جدول‌های بودجه در بخش مسکن معلولان، توانبخشی، رفاه و معیشت، اشتغال و حرفه‌آموزی و غیره نشان دهنده افزایش قابل توجه بودجه است.
اما این بودجه فقط در بخش دولتی است و این سازمان مبالغ بسیاری را از خیرین و از مردم جمع‌آوری می‌کند.
لازم به یادآوری است که صرف بودجه و افزایش آن کارساز و حلاّل مشکلات نیست؛ مدیریت مهم‌تر است. گاه یک مدیر توانا با بودجه اندک می‌تواند، مشکلات بسیاری را رفع کند ولی مدیرانی هم هستند که به دلیل عدم لیاقت و فقدان تجربه با بودجه‌های بسیار زیاد نه تنها مشکلی حلّ نکرده‌اند بلکه بر مشکلات افزوده‌اند.
ریاست سازمان بهزیستی و مدیران بهزیستی در سراسر ایران متوجه باشند، مجموعه خانواده بهزیستی به ویژه معلولان همه امور را رصد می‌کنند و نظارت می‌نمایند و در صورت خطا و حیف و میل بودجه‌ها ساکت نخواهند نشست.
دفتر فرهنگ معلولین

این مقاله را به اشتراک بگذارید
نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *