درخواست احیای مجدد مجتمع فنی حرفه‌ای کوروس

مدیر سایت
توسط مدیر سایت
3 دقیقه مطالعه

درخواست احیای مجدد مجتمع فنی حرفه‌ای کوروس
از وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی توسط کاظم کولیوند

محمدکاظم کولیوند از فعالان کمپین معلولان، روز گذشته با تحویل نامه‌ای به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،از دکتر عبدالملکی خواستار رسیدگی و احیای مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای کورُس تهران شد.

متن نامه:

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر عبدالملکی وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی
سلام علیکم
خدارا را شاکریم که با عنایت به جامعه معلولین ؛ در دولت سیزدهم حضرتعالی به شایستگی به عنوان متولی این قشر آسیب پذیر انتخاب شده اید.
اینجانب محمد کاظم کولیوند دارای معلولیت شدید حرکتی همواره درجهت توانمندی و اشتغال معلولین دغدغه فراوانی داشته ایم چرا که بر این باوریم توانمند کردن معلولین ضمن آن که معلولین را از کمکهای حداقلی سازمان بهزیستی بی نیاز می کند بلکه باعث کم شدن مسئولیت آن سازمان نیز خواهد شد.
جناب وزیر ، ما در طیف معلولین افراد با استعداد و تحصیل کرده بسیاری داریم که متاسفانه با بی مهری مسئولین اغلب این عزیزان علی رغم شایستگی با تنی رنجور و مستأصل نا امید به آینده مبهم خود فکر می نمایند.
سازمان بهزیستی با مدیرت غیرقابل قبول خود در امر اشتغال فقط با پرداخت مبلغی تحت عنوان وام اشتغال آن هم بدون نظارت در صرف آن هیچگاه نتوانسته در جهت توانمندی معلولین موفقیتی داشته باشد.
به طور مثال به استحضار می رساند. مرکز فنی حرفه ای کورس واقع در خیابان فدائیان اسلام از اوایل دهه پنجاه شروع به فعالیت نموده تا جای که از معلولان کشورهای حوزه خلیج فارس نیز تحت آموزش این مرکز قرار میگرفت اما با بی تدبیری تمام در اوایل دهه هفتاد به بخش خصوصی واگذار و بعد از گذشت دو سال به مرکزی ناکار آمد و غیرقابل استفاده مبدل گردید.
این مرکز با فضای ده هزار متری دارای کارگاه های فراوان و خوابگاه برای پذیرش عزیزان از اقصی نقاط کشور بود که می توانست عده زیادی از افراد را توانمند کند با بی تدبیری مسئولین و متولیان وقت به تعطیلی کشانده شد.
با توجه به تخصص حضرتعالی در زمینه اشتغال و کارآفرینی و همچنین نگرانی و حمایت حضرتعالی از افراد دارای معلولیت، خواهشمندیم جهت حمایت از افراد دارای معلولیت نسبت به احیاء و فعالیت مجدد مرکز کوروس دستور رسیدگی صادرفرمائید.

پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی در این خصوص بی نهایت سپاسگزارم
محمدکاظم کولیوند، از فعالان کمپین معلولان
آبان 1400

این مقاله را به اشتراک بگذارید
نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *